Termeni și condiții

Ultima actualizare: 25.10.2025

Introducere

Accesul la magazinul online www.anvelopeplus.ro (denumit în continuare „Website”), precum și utilizarea sa, sunt guvernate de termenii și condițiile de mai jos, precum și de orice alte legi și reglementări aplicabile. Prin accesarea, vizitarea sau utilizarea în orice mod a acestui Website, agreați termenii și condițiile specificate.

Drepturi de proprietate intelectuală

Drepturile de autor asupra acestui Website aparțin firmei SC POLITRANS SRL și se află sub protecția legilor române și internaționale. Toate drepturile sunt rezervate. Copierea documentelor, imaginilor și informațiilor aparținând SC POLITRANS SRL (design, elemente distinctive, elemente grafice) este strict interzisă fără permisiune scrisă prealabilă.

Website-ul poate afișa materiale care nu sunt proprietatea SC POLITRANS SRL (fotografii, denumiri, logouri și mărci ale unor terți – clienți sau parteneri). Orice folosire este interzisă fără acordul scris al proprietarului. Website-ul, în întreg sau în parte, nu poate fi reprodus, copiat sau exploatat în scop comercial fără acordul expres al SC POLITRANS SRL.

TERMENE ȘI CONDIȚII DE VÂNZARE – www.anvelopeplus.ro
1. DOMENII

Magazinul online www.anvelopeplus.ro este operat de către SC POLITRANS SRL.

SEDIUL: Suceava, Slobozia Sucevei, nr 2 A.

RO 25496873

J33/952/2003

BANCA TRANSILVANIA

IBAN: RO34 BTRL RONCRT00 9964 5302

Tel: 0799 852 852

2. CONDIȚII

2.1 Produsele propuse la vânzare

Produsele propuse la vânzare de către SC POLITRANS SRL sunt destinate clienților persoane fizice și juridice. Comercializăm produse noi, precum și anvelope reconstruite, reșapate sau second hand. Caracteristicile produselor pot evolua. Pozele nu sunt contractuale; în imaginile anvelopelor, jantele au caracter publicitar și nu sunt incluse în prețul anvelopelor.

2.2 Utilizarea produselor

Având în vedere specificitatea produselor vândute, clientul trebuie să respecte recomandările privind siguranța și fiabilitatea (vehicul, montaj, presiune, stocare). SC POLITRANS SRL nu poate fi trasă la răspundere pentru utilizarea necorespunzătoare (montaj defectuos, rulare neconformă etc.).

2.3 Ruptură de stoc

Din cauza variabilității comenzilor online, nu putem garanta în mod absolut stocurile/serviciile. În caz de ruptură de stoc, vom afișa indisponibilitatea sau vom contacta clientul pentru opțiuni și vom confirma prin e-mail noua comandă. Articolele și prețurile se importă automat la 24h; în cazul erorilor, notificăm clientul în max. 24h cu soluție.

3. COMANDA

3.1 Înregistrarea comenzii

Comenzile se transmit prin Website, prin e-mail (vanzari@anvelopeplus.ro) sau telefonic la 0728 292 292.

3.2 Confirmarea comenzii

Confirmarea se transmite în < 24h prin e-mail automat, apel sau SMS, la datele comunicate de client.

3.3 Modificarea comenzii

Clientul este responsabil de informațiile furnizate. SC POLITRANS SRL nu răspunde pentru imposibilitatea confirmării/livrării din cauza erorilor de contact. După plată nu se acceptă schimbarea adresei sau a conținutului comenzii; clientul poate discuta direct cu livratorul pe propria răspundere. Pentru erori, contactați-ne pentru condițiile de anulare/rambursare.

3.4 Refuzul comenzii

  • produsul nu este pe stoc;
  • comandarea a mai puțin de 3 bucăți din același articol;
  • imposibilitatea confirmării plății;
  • erori în informațiile despre produs/preț/ofertă promoțională.

SC POLITRANS SRL își rezervă dreptul de a refuza comanda în orice moment al procesului.

4. DREPTUL DE PROPRIETATE

Orice produs livrat rămâne proprietatea vânzătorului până la plata integrală a sumelor datorate.

5. LIVRAREA

5.1 Costurile de livrare

Costurile sunt afișate în momentul comenzii, pe factură ca articol distinct. De regulă, transportul este GRATUIT; în situații excepționale (ex. 1 anvelopă) se comunică separat costul.

5.2 Întârzierile de livrare

Termenul informativ este 2–3 zile lucrătoare. Depășirea lui nu atrage despăgubiri; obligațiile contractuale se îndeplinesc în max. 14 zile, dacă nu se convine altfel.

5.3 Aviz de prezentare

În absența clientului, livratorul contactează pentru reprogramare. Clientul trebuie să preia produsele în max. 5 zile de la prima prezentare; ulterior, produsele se întorc la SC POLITRANS SRL.

5.4 Livrare parțială

Lipsurile se notează pe documentul de transport. Clientul are 7 zile să informeze serviciul clienți (e-mail/telefon/scris). Vom expedia produsele lipsă în cel mai scurt timp.

5.5 Produse deteriorate sau non-conforme

La livrarea unui produs deteriorat sau neconform, clientul poate refuza livrarea și nota pe document. Are 7 zile de la livrare să notifice SC POLITRANS SRL (e-mail/telefon/scris cu AR). Preluăm pe cheltuiala noastră produsele neconforme și retrimitem conformele.

ATENȚIE! Produsele folosite (ex. anvelope montate) nu se pot returna sau rambursa.

5.6 Întârzieri livrare

  • adresă lipsă/greșită: retransmitem coordonatele – livrare în 48–72h;
  • colet pierdut/livrat greșit: se deschide anchetă (până la 10 zile); dacă se găsește – se livrează; dacă e pierdut – relivrare sau rambursare, conform opțiunii clientului.
6. GARANȚIA ANVELOPELOR

Toate anvelopele comercializate de SC POLITRANS SRL beneficiază de garanție comercială până la uzura benzii de rulare de 2 mm.

Persoane fizice: 3 ani pentru anvelope reconstruite/reșapate produse de SC POLITRANS SRL; 2 ani pentru anvelope noi și SH comercializate de SC POLITRANS SRL. Persoane juridice: 1 an pentru anvelopele comercializate.

Transportul (tur–retur) este suportat de SC POLITRANS SRL numai pentru defecte de fabricație; în caz de solicitare nejustificată, costul transportului revine clientului. Condițiile respectă Legea 449/2003 (rep.) și OG 21/1992.

La solicitarea garanției se prezintă produsul cu accesoriile și copia facturii; lipsa documentelor poate conduce la returnarea pe cheltuiala expeditorului.

Constatarea se face la sediul fabricii Anvelope Plus de personal specializat. Pentru reclamații întemeiate: înlocuire integrală dacă uzura <= 20%; peste acest prag, se aplică o cotă valorică proporțională cu uzura.

Nu se acordă garanție dacă:

  1. Anvelope de iarnă rulate vara (uzură prematură);
  2. Ruperea talonului la montaj/demontaj;
  3. Anvelope reparate;
  4. Urme de produse petroliere/solvenți;
  5. Jante necorespunzătoare/ruginite/deformate;
  6. Presiune necorespunzătoare/încărcare peste sarcină;
  7. Lovituri, tăieturi, acțiuni chimice;
  8. Neoprire la timp/staționare în caz de pană;
  9. Unghiuri de așezare, jocuri direcție/rulmenți, frâne/amortizoare defecte, lanțuri, accidente;
  10. Anvelope rulate peste indicatorii de uzură sau cu bandă adâncită;
  11. Montaj/reparație/vulcanizare în afara atelierelor autorizate RAR;
  12. Depozitare/folosire incorectă, expunere la ozon;
  13. Utilizare în competiții.

Pentru solicitări nejustificate, putem percepe manoperă de investigare (10 EUR + TVA/oră, la curs BNR din ziua investigației). Neachitarea integrală a facturii conduce la pierderea garanției.

7. RETURNAREA PRODUSELOR LIVRATE ȘI RESTITUIREA PLĂȚII

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 34/2014: în aceeași stare nouă, în 30 zile calendaristice de la primire, fără motiv și fără penalități. Costurile directe de returnare revin consumatorului. Contravaloarea se restituie nu mai târziu de 30 zile de la informarea deciziei de returnare.

Art. 9 – Dreptul de retragere

(1) Cu excepția art. 16, consumatorul are 14 zile pentru retragerea din contract, fără justificare și fără alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14.

(2) Termenul de 14 zile curge de la: (a) data încheierii contractului (servicii) sau (b) data intrării în posesia produselor de către consumator/terț indicat (vânzare).

Condiții de retur

Returnarea se face pe cheltuiala clientului (poate utiliza același serviciu de transport). Dacă se folosește serviciul oferit de Anvelope Plus, curierul este trimis la solicitarea noastră; se percepe o taxă per anvelopă: 40 lei (turisme), 60 lei (camionete/4x4), 150 lei (camioane).

Clientul poate alege alt curier, costurile fiind suportate integral de acesta. Nu se acceptă produse cu modificări fizice (lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.). Produsele neconforme specificațiilor de pe site la data comenzii se pot returna fără costuri pentru client, în urma unei notificări scrise ce descrie neconformitatea; se poate cere rambursare sau înlocuire. Dacă înlocuirea nu este posibilă, se restituie integral contravaloarea.

Termeni și condiții - AnvelopePlus